Tattoo

Jag är såååå himla sugen på att göra en tattuering nu... Jag vet vad jag vill ha för motiv men det får vara en hemlis (nu blev ni nyfikna va?) Jag vet också att jag får för pappa, men måste övertala mamma. Är dock rädd för en sak, att jag ska ångra mig. Det är lixom en grej jag ska bära med mig resten av mitt liv. Jag kanske tröttnar på den!? Först ville jag bara ha det här motivet för jag tyckte att det var fint/gulligt men nu har jag faktiskt tänkt ut en mening med den också vilket kanske inte gör att jag kommer tröttna. Den symboliserar faktiskt något speciellt ändå.
Får helt enkelt tänka igenom hur jag vill ha det och prata med mina päron.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag vill också ha en tatuering!

2010-11-21 @ 12:18:53
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0