Skönt

Så himla härligt! Efter en tuff vecka med lite sömn fick jag äntligen min sovmorgon. Börjar kvart i 2. Så jag fick sova hur läääänge jag vill. Dock lite besviken på att Vicki smsade mig tjugo i 10 och väckte mig men. Det kanske är lika bra så jag kan sova ikväll.

Jag, Vicki och Fia har tänkt att boka en resa nu till sommaren. Kanske till Alanya :) Någon som har varit där? Bra/dåligt? Väntar bara på att lönen ska komma så jag kan slänga några tusenlappar till det.

Det ser väll inte så dumt ut?
Bilderna är lånade från Google.se.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

far diiit! har typ varit där 7 gånger:]

2010-11-18 @ 10:48:37
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: moa

Jag var där på höstlovet och det är ganska fint där men personligen så tycker jag att turkarna där är lite jobbiga för dom är väldigt på och man blir ganska snabbt less.

2010-11-24 @ 12:24:42
URL: http://myheartmylife.webblogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0