Hår problem

Som jag säkert har nämnt tidigare kräver jag förändringar. Hjälper inte att jag just har bytt blogg. Nej, nu ska mitt hår förändras!!! Så har ni något som helst tips på vad jag skulle kunna göra med mitt hår, färg som klippning så blir jag jätte glad om ni skulle kunna skicka iväg en liten kommentar.
Är faktiskt lite sugen på att göra mitt hår riktigt mörkt(inte svart) och sedan ha några röda skiftningar i som man ser emellanåt. Men jag vet inte... Svårt det där.

Eller kanske något sånt här? Fast då ska det som är ljust på bilden vara riktigt mörkt på mig och det där röd/bruna ska vara väldigt mörkrött så det inte syns sådär super väl. Jag får helt enkelt tänka på saken. Och kom med förslag:)

Bilden är från google.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har tappat det... din blogg är inte alls lika bra längre.

2010-11-16 @ 19:26:03
Postat av: vicki

KLIPP DET KORT!!!!!!!!! page eller vafan det heter, du sku passa i det snuttepluttprutt!

2010-11-17 @ 08:37:39
URL: http://viickiii.blogg.se/
Postat av: sofie

svar: haha vicki det tror jag verkligen inte. Sen behöver det ju inte vara page var att det är kort!? :P sku aldrig klippa page.

2010-11-17 @ 14:31:23
URL: http://intefulltihopsatt.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0