En liten lista innan jag ska göra mig klar

Dagens:
Humör: Nog är jag glad! Men är lite trött också så lär somna rätt lätt ikväll
.
Klädsel: Just nu är det pappas supersköna långfillingar och en stor t-shirt men ska alldeles strax slita på mig nå jeans eller något
.
Att göra: Ingenting! Ta vara på att det är helg
.
Frisyr: Morgonfrilla i skrivande stund!
.
Vill ha: En ny telefon och svar på mina egna jobbiga frågor..
.
Sjuka: Vet inte
.
Favorit: Dagens favoritlåt? Då säger jag Number 1 med Tinchy Stryder eller Thanks med Volbeat
.
Saknad: ja.. jag vet inte riktigt...
.
irritationsmoment: SKITUNGARNA SOM STOD OCH SKREK I LÄGENHETEN BREVE IMORSE...
.
ska snart göra: byta om, dra på nån mascara och äta.

Kommentarer
Postat av: fia

svar; ja, jag fick ju muskler!!

2010-11-27 @ 18:29:09
URL: http://sssoofiia.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0