Det är den stora frågan

Innebandy eller inte?
Förra vintern bestämde jag mig att sluta med innebandyn efter över 8 år på planen. Efter att laget splittrades och allt annat tog så mycket tid hade jag inte orken/lusten till att fortsätta. Nog var det himla skönt att fara ifrån alla träningar och tider som skulle passas. Men på varenda innebandymatch som man såg kom tanken "fan vad kul det här är egentligen, tänk att få spela en match igen". Jag har saknat det!
För några veckor sedan bestämde jag mig för att fara och träna igen för att testa på. Det har gått bra än så länge och jag tycker att det är kul. Men kommer jag vilja fortsätta? Jag är rädd för att bara efter någon vecka kommer jag känna det där igen "ååå, idag är det träning... Orkar jag åka?" och så ska det inte vara inför en träning. Då ska man ju vara taggad! Jag längtar faktiskt till att få spela en innebandymatch igen, men samtidigt vet jag inte om jag kommer ha orken till att fara iväg på tre träningar i veckan och ha matcher på helgerna eftersom jag måste hinna med hästen också och vill hinna träffa mina vänner och pojkvän. Har fått ca. 2 veckors betänketid innan de vill ha ett svar om jag ska fortsätta eller inte. Så nu vet ni vad jag går och funderar över!

Om det gamla 93-laget hade funnits kvar hade jag inte tvekat en sekund på det här valet!
Bilden är tagen för väldigt länge sedan. Jag är den liggande rödtotten där nere!


P.S
Gud vad jag gillar att man kan göra tidsinställda inlägg här nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hallååå kan vi inte återuppliva vårt lag? :D

2010-11-15 @ 15:30:51
Postat av: sofie

svar: haha ja gärna för mig:) men hur hade du tänkt dig det då?

2010-11-15 @ 23:20:07
URL: http://intef

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0