Dead

Jag har varit helt död den här veckan. Kanske beror på att jag suttit uppe hela nätterna, varför!? Imorse då klockan ringde kände jag verkligen för att bara stanna i sängen och somna ut. Varför gjorde jag inte det!? Jo för vi alla trodde att våran lärare skulle vara tillbaka idag (som var sagt). Tror ni hon var tillbaka? Nej... Så efter att ha varit på skolan i 30 minuter och väntat på henne satte jag mig på bussen hem igen, dödstrött som jag var.

For hem och tog sedan bussen till stallet. Där vi även har fått musinvasion! Really funny?
Nu är jag hemma igen och tänkte sätta mig och se lite Prison Break eller Pensionärsjävlar. Och ikväll är det träning som gäller, om jag orkar vill säga. Somnar snart....


En bild på Prince för nästan precis ett år sedan.



Kommentarer
Postat av: Tina

Haha ja jag tyckte den va riktigt klämmig så ja va tvungen å köpa den! ;)



Ja gillar förresten att du bytt till blogg.se, för devote brukade nämligen lagga varje gång ja skulle in på din blogg :]

2010-11-17 @ 18:57:58
URL: http://sockerprillans.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0