Dag 02 - Min första kärlek

Jag tänkte inte skriva om min första kärlek, utan om min första riktiga kärlek. De som känner mig och honom vet nog redan vem det är, haha.

Jag gick i 4an och han i 3an. Vi träffades genom min dåvarande pojkvän eftersom Emil var bästa kompis med honom då. Efter att vi gjort slut blev jag och Emil tillsammans. Riktigt hur vet jag inte. Det var väll antingen någon av mina kompisar som gick och frågade chans åt mig på honom eller tvärt om. Emil var grabben jag fick mitt första riktiga hångel med ;) Kom ihåg hur våra vänner stod och "tvingade" oss. Haha ja gud, tider alltså!

Nu kanske ni som inte känner oss så väl undrar vad som hände sedan!? Jag och Emil har hållt på fram och tillbaka i alla år enda sedan i 4an. Vi har alltid hittat tillbaka till varandra. Dock tror jag inte att det går att räkna på två händer hur många gånger vi har gjort slut och blivit tillsammans igen. Men ni borde väll själva kunna räkna ut att förhållandet som varit nu är betydligt mycket mognare och seriösare än det vi hade för 5-6 år sedan ;) Antingen är det väll tänkt att det ska vara vi, eller så inte. Han är iallafall en av de människorna som betyder allra mest för mig. Vi har gått igenom så mycket och vi betyder så mycket för varandra. Jag skulle aldrig i hela mitt liv tillåta att vi gick åt två helt olika håll. Han betyder alldeles för mycket för mig och jag behöver honom i mitt liv.


Emil Kjell Sjödin, Jag älskar dig ♥

Tänkte avsluta med att bjuda på ett par bilder från gångerna vi varit tillsammans. Ursäkta att alla bilder är i olika storlekar...

Jag och Emil sommaren 2007 då vi följde med mormor och morfar till en stuga i Lillsandsjön.

Då jag gick ut 9an. Skolavslutning sommaren 2009.

Dagen efter midsommar, sommaren 2009 på Strömpilen. Den bjuder jag på!

Då Emil gick ut 9an. Sommaren 2010.

Åsele sommaren 2010

Jacuzzi och Bio mys med Colle&Sandra 2 Oktober 2010.




Kommentarer
Postat av: EEEEEEMIL

jag kom ihåg hur det var ! det var jag som frågade chans på dig faktiskt :] drogs till dig redan då ;);) älskar dig med babe!<3 :)

2010-11-29 @ 23:06:28
Postat av: Tina

Ni är så söta! :)

Hahaha och jag måste bara få kommentera att jag också minns tiderna när kompisarna var tvungen att "tvinga" en till att kyssa eller hångla med sin egen kille, det har även jag varit med om (a)

2010-11-30 @ 09:50:27
URL: http://sockerprillans.blogg.se/
Postat av: vickii

hahaha kjell!

2010-11-30 @ 11:25:41

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0