2010-11-24

Inte var jag det minsta klokare då jag kom från gymmet. Det enda jag hade fått med mig hem var några blåsor under fötterna sen jag körde cross-trainern utan skor. Får ju inget annat än att skylla mig själv. Var himla skönt att vara iväg och träna och bara vara ensam ett tag!

Då jag kom hem satte jag mig med plugget på en gång och pluggade enda till kl kvart över 6 då jag for iväg till stallet. Tänkte läsa igenom sörjan en gång till innan jag ska se lite PH. Imorgon väntar prov! Jag tror det är det svåraste jag varit med om. Begriper ingenting av det jag läst. Får hoppas att Tommy har skrivit ett lätt prov till oss till imorgon.

Ha det så bra:)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0